Dom ProduktyAntena 4G LTE

Wodoodporna antena wewnętrzna 4 g Lte Zewnętrzna kaczka z batem Anty UV Omni z Fix R / AN Male

Wodoodporna antena wewnętrzna 4 g Lte Zewnętrzna kaczka z batem Anty UV Omni z Fix R / AN Male

    • Waterproof Indoor 4g Lte External Duck Whip Anti UV Omni Antenna With Fix R/A N Male
    • Waterproof Indoor 4g Lte External Duck Whip Anti UV Omni Antenna With Fix R/A N Male
    • Waterproof Indoor 4g Lte External Duck Whip Anti UV Omni Antenna With Fix R/A N Male
    • Waterproof Indoor 4g Lte External Duck Whip Anti UV Omni Antenna With Fix R/A N Male
  • Waterproof Indoor 4g Lte External Duck Whip Anti UV Omni Antenna With Fix R/A N Male

    Numer modelu: RY-4G-N-190

    Zapłata:

    Minimalne zamówienie: 20
    Cena: USD0.88~7.88
    Kolor: Szaro czarny Typ mocowania: Osadzone, śrubowe, klejowe, magnetyczne
    aplikacji: Wewnątrz i na zewnątrz rozmiar: 190mm
    Złącze: Złącze męskie N typu: Bat

    Wodoodporna antena wewnętrzna 4 g Lte Zewnętrzna kaczka z batem Antena UV Omni z Fix R / AN Male

    Parametry elektryczne:

    Parametry elektryczne

    Zakres częstotliwości

    700–2700 MHz

    VSWR

    ≤1,5

    Impedancja wejściowa

    50 Ω

    Szerokość pasma (MHz)

    10

    Zdobyć

    2-3DBI

    Maksymalna moc wejściowa

    50 W.

    Polaryzacja

    Pionowy

    Dane mechaniczne

    Kolor anteny

    Czarny / szary / inny

    Złącze wejściowe

    SMA lub inny

    Montowanie

    Wkręt

    Wysokość

    19cm

    Zakres temperatury

    Temperatura pracy

    -30 do + 75 ° C

    Wilgotność pracy

    20 ~ 80%

    Szczegóły Produktu:

    Nasza firma:

    1. RY Electronics ma ponad 10-letnie doświadczenie w projektowaniu i produkcji niestandardowych zestawów kabli i anten w dużych lub małych ilościach, w zależności od potrzeb.

    2. Nasze zakłady produkcyjne mogą budować prawie wiele rodzajów niestandardowych zespołów kabli (kabel LVDS / kabel płaski / kabel RF / wiązka przewodów), a także anteny GPS / WIFI / ISM / GSM / 3G / 4G i złącza RF.

    Nasze atuty:

    1. Kontrola jakości: większość produktów posiada certyfikat UL CE ROHS, certyfikat. ISO9001: 2008.

    2. Niskie MOQ: 5 sztuk / 10 sztuk / 20 sztuk / 50 sztuk, zależy od różnych pozycji.

    4. Jesteśmy dostępni z Trade Assurance, będziesz cieszyć się:
    • 100% ochrona jakości produktu
    • 100% ochrona przesyłki na czas
    • 100% ochrona płatności dla kwoty objętej ubezpieczeniem

    Podanie:

    1. Antena promieniuje i odbiera fale radiowe. Jednak to nie fale radiowe są wysyłane przez nadajnik do anteny przez podajnik. Antena odbiorcza nie może wysyłać fal radiowych bezpośrednio przez podajnik do odbiornika, który musi przejść proces konwersji energii. Następnie bierzemy sprzęt radiokomunikacyjny jako przykład do analizy procesu transmisji sygnału, a następnie wyjaśniliśmy funkcję konwersji energii anteny.

    2. Na końcu nadajnika modulowany prąd oscylacyjny wysokiej częstotliwości (energia) generowany przez nadajnik jest doprowadzany do anteny nadawczej przez urządzenie zasilające (urządzenie zasilające może transmitować falę prądową lub falę elektromagnetyczną bezpośrednio w zależności od częstotliwości i formy). Antena nadawcza przetwarza prąd o wysokiej częstotliwości lub falę kierowaną (energię) w bez falową falę elektromagnetyczną (energię) na obwód. Promieniowanie obwodowe (patrz rysunek 1); na końcu odbiorczym fale radiowe (energia) są przekształcane w prąd o wysokiej częstotliwości lub fale kierowane (energia) przez antenę odbiorczą i przesyłane do odbiornika za pośrednictwem urządzenia podającego. Z powyższego procesu wynika, że ​​antena jest nie tylko urządzeniem do emitowania i odbierania fal radiowych, ale także konwerterem energii i urządzeniem interfejsu między obwodem a przestrzenią.

    FAQ:

    1. Kiedy mogę?
    Zazwyczaj wyceniamy w ciągu 24 godzin od otrzymania zapytania. Jeśli bardzo pilnie potrzebujesz ceny, zadzwoń do nas lub napisz do nas w e-mailu, abyśmy rozpatrzyli priorytet zapytania.

    2. Jak mogę uzyskać próbkę w celu sprawdzenia jakości?

    3. Jak długo mogę oczekiwać próbki?
    Po zapłaceniu opłaty za próbkę i potwierdzeniu losowania próbki próbki będą gotowe przez 3-5 dni. Próbki zostaną wysłane ekspresowo i dotrą w ciągu 3-5 dni. Możesz użyć własnego konta ekspresowego lub przedpłaty, jeśli nie masz konta.

    4. Co z czasem realizacji masowej produkcji?
    Szczerze mówiąc, zależy to od ilości zamówienia i sezonu, w którym składasz zamówienie. Czas realizacji MOQ wynosi około 10 do 15 dni. Ogólnie rzecz biorąc, wszystkie towary mogą dotrzeć na Twój adres w ciągu 4 tygodni.

    5. Jakie są twoje warunki dostawy?
    Akceptujemy EXW, FOB, CIF itp. Możesz wybrać ten, który jest dla Ciebie najwygodniejszy lub najbardziej opłacalny.