Dom ProduktyAntena 4G LTE

Vehicle Car 4G LTE Thru Hole Screw Mount Omni Direction Puck Antenna With Rubber Pad

Vehicle Car 4G LTE Thru Hole Screw Mount Omni Direction Puck Antenna With Rubber Pad

    • Vehicle Car 4G LTE Thru Hole Screw Mount Omni Directional Puck Antenna With Rubber Pad
    • Vehicle Car 4G LTE Thru Hole Screw Mount Omni Directional Puck Antenna With Rubber Pad
    • Vehicle Car 4G LTE Thru Hole Screw Mount Omni Directional Puck Antenna With Rubber Pad
    • Vehicle Car 4G LTE Thru Hole Screw Mount Omni Directional Puck Antenna With Rubber Pad
  • Vehicle Car 4G LTE Thru Hole Screw Mount Omni Directional Puck Antenna With Rubber Pad

    Numer modelu: RY-4-1617

    Zapłata:

    Minimalne zamówienie: 20
    Cena: USD0.88~6.88
    Kolor: Czarny Typ mocowania: Osadzony, śruba, klej, magnes
    aplikacji: Wewnątrz i na zewnątrz Rodzaj kabla: RG174
    Złącze: SMA typu: bat, krążek, panel

    Pojazd Samochód 4G LTE Thru Hole, przykręcany, dookólna antena krążkowa z gumową podkładką

    Kluczowa specyfikacja:

    Parametry elektryczne

    Zakres częstotliwości (MHz)

    800–2700

    Zysk (dBi)

    3)

    Pozioma szerokość wiązki (°)

    360

    VSWR

    1.5

    Impedancja wejściowa (Ω)

    50

    Maksymalna moc (W)

    50

    Polaryzacja

    Pionowy

    Ochrona przed piorunami

    Uziemienie DC

    Właściwości mechaniczne

    Rodzaj złącza

    SMA-J

    Rodzaj kabla

    RG174

    Długość kabla (metr)

    1.5 (konfigurowalny)

    Materiał

    ABS

    Mount way

    Wkręt

    Charakterystyka środowiska

    Współczynnik hałasu (dBi)

    ≤1,5
    Temperatura pracy (℃)

    -30- + 60 ° C

    Wilgotność względna

    Do 95%

    Reklamacja ROHS

    tak

    Szczegóły Produktu:

    Nasza firma:

    1. RY Electronics ma ponad 10-letnie doświadczenie w projektowaniu i produkcji niestandardowych zestawów kabli i anten w dużych lub małych ilościach, w zależności od potrzeb.

    2. Nasze zakłady produkcyjne mogą zbudować prawie wiele rodzajów niestandardowych zespołów kabli (kabel LVDS / kabel płaski / kabel RF / wiązka przewodów), a także anteny GPS / WIFI / ISM / GSM / 3G / 4G i złącza RF.

    Nasze atuty:

    1. Kontrola jakości: większość produktów posiada certyfikat UL CE ROHS, certyfikat. ISO9001: 2008.

    2. Niskie MOQ: 5 sztuk / 10 sztuk / 20 sztuk / 50 sztuk, zależy od różnych pozycji.

    4. Dobra obsługa posprzedażna: możemy zaoferować wsparcie techniczne lub zwrot w krótkim czasie.

    5. Jesteśmy dostępni z Trade Assurance, będziesz cieszyć się:
    • 100% ochrona jakości produktu
    • 100% ochrona przesyłki na czas

    Podanie:

    1. Antena promieniuje i odbiera fale radiowe. Jednak to nie fale radiowe są wysyłane przez nadajnik do anteny przez podajnik. Antena odbiorcza nie może wysyłać fal radiowych bezpośrednio przez podajnik do odbiornika, który musi przejść proces konwersji energii. Następnie bierzemy sprzęt radiokomunikacyjny jako przykład do analizy procesu transmisji sygnału, a następnie wyjaśniliśmy funkcję konwersji energii anteny.

    2. Na końcu nadajnika modulowany prąd oscylacyjny wysokiej częstotliwości (energia) generowany przez nadajnik jest doprowadzany do anteny nadawczej przez urządzenie zasilające (urządzenie zasilające może transmitować falę prądową lub falę elektromagnetyczną bezpośrednio w zależności od częstotliwości i formy). Antena nadawcza przetwarza prąd o wysokiej częstotliwości lub falę kierowaną (energię) w bez falową falę elektromagnetyczną (energię) na obwód. Promieniowanie obwodowe (patrz rysunek 1); na końcu odbiorczym fale radiowe (energia) są przekształcane w prąd o wysokiej częstotliwości lub fale kierowane (energia) przez antenę odbiorczą i przekazywane do odbiornika za pośrednictwem urządzenia podającego. Z powyższego procesu wynika, że ​​antena jest nie tylko urządzeniem do emitowania i odbierania fal radiowych, ale także konwerterem energii i urządzeniem interfejsu między obwodem a przestrzenią.

    FAQ:
    1. Kiedy mogę?
    Zazwyczaj wyceniamy w ciągu 24 godzin od otrzymania zapytania. Jeśli bardzo pilnie potrzebujesz ceny, zadzwoń do nas lub powiedz nam w wiadomości e-mail, abyśmy mogli uwzględnić priorytet zapytania.

    2. Czy jesteś producentem lub firmą handlową?

    Jesteśmy profesjonalnym producentem anten, wiązek przewodów od ponad 10 lat

    3. Jak mogę uzyskać próbkę, aby sprawdzić jakość?

    4. ile będzie koszt wysyłki próbki?
    Zależy to od wagi i wielkości opakowania

    5. Co z czasem realizacji masowej produkcji?
    Szczerze mówiąc, zależy to od ilości zamówienia i sezonu, w którym składasz zamówienie. Czas realizacji MOQ wynosi około 10 do 15 dni. Ogólnie rzecz biorąc, wszystkie towary mogą dotrzeć na twój adres w ciągu 4 tygodni.

    6. Jakie są twoje warunki dostawy?
    Akceptujemy EXW, FOB, CIF itp.