Dom ProduktyAntena 868 MHZ

868 MHZ T Kształtowa antena zanurzeniowa Antypoślizgowy kabel RG316 ze złączem męskim Sma

868 MHZ T Kształtowa antena zanurzeniowa Antypoślizgowy kabel RG316 ze złączem męskim Sma

    • 868MHZ T Shape End Fed Dipole Horn Sticking Antenna RG316 Cable With Sma Male Connector
    • 868MHZ T Shape End Fed Dipole Horn Sticking Antenna RG316 Cable With Sma Male Connector
    • 868MHZ T Shape End Fed Dipole Horn Sticking Antenna RG316 Cable With Sma Male Connector
    • 868MHZ T Shape End Fed Dipole Horn Sticking Antenna RG316 Cable With Sma Male Connector
  • 868MHZ T Shape End Fed Dipole Horn Sticking Antenna RG316 Cable With Sma Male Connector

    Numer modelu: RY-868 MHz-140

    Zapłata:

    Minimalne zamówienie: 20SZT
    Cena: USD0.88~5.88
    Kolor: Czarny Częstotliwość: 868 MHz
    VSWR: 2 Rodzaj kabla: rg316
    Złącze: sma itp typu: bat, krążek, panel

    868 MHZ T Kształtowa antena zanurzeniowa Antypoślizgowy kabel RG316 z męskim złączem Sma

    - Nawigacja samochodowa Magnetyczna antena GPS SMA kąt prosty / prosty
    - Częstotliwość: 2,4 g 3G 4G 5G, podwójnie ekranowany kabel koncentryczny Super mocna kopuła z poliwęglanu
    - 3 metry długości Niski poziom hałasu Wodoodporny wodoodporny Uchwyt dachowy

    Kluczowa specyfikacja:

    Pozycja

    Dane techniczne
    Antena

    Zakres częstotliwości

    868 MHz

    Zdobyć

    2,15dBi

    VSWR

    ≤1,9

    Impendancja

    50Ω

    Rozmiar anteny

    140mm

    Długość kabla

    3M / 5M / OEM

    Polaryzacja

    Liniowy
    Mechaniczny

    Rodzaj kabla

    RG316

    Rodzaj złącza

    SMA męski lub konfigurowalny

    Metoda montażu

    Klej 3M
    Środowiskowy

    temperatura robocza

    -40 ℃ ~ + 80 ℃

    Temperatura przechowywania

    -40 ℃ ~ + 85 ℃

    Przyjazny dla środowiska

    Zgodny z RoHS

    Produkty pokazuje:

    Nasza firma:
    1. RY Electronics ma ponad 10-letnie doświadczenie w projektowaniu i produkcji niestandardowych zestawów kabli i anten w dużych lub małych ilościach, w zależności od potrzeb.

    2. Nasze zakłady produkcyjne mogą zbudować prawie wiele rodzajów niestandardowych zespołów kabli (kabel LVDS / kabel płaski / kabel RF / wiązka przewodów), a także anteny GPS / WIFI / ISM / GSM / 3G / 4G i złącza RF.

    Nasze atuty:
    1. Kontrola jakości: większość produktów posiada certyfikat UL CE ROHS, certyfikat. ISO9001: 2008.

    2. Niskie MOQ: 5 sztuk / 10 sztuk / 20 sztuk / 50 sztuk, zależy od różnych pozycji.

    4. Dobra obsługa posprzedażna: możemy zaoferować wsparcie techniczne lub zwrot w krótkim czasie.

    5. 1 rok gwarancji.

    6. Jesteśmy dostępni z Trade Assurance, będziesz cieszyć się:
    • 100% ochrona jakości produktu
    • 100% ochrona płatności dla kwoty objętej ubezpieczeniem

    FAQ:
    1. Kiedy mogę?
    Zazwyczaj wyceniamy w ciągu 24 godzin od otrzymania zapytania. Jeśli bardzo pilnie potrzebujesz ceny, zadzwoń do nas lub powiedz nam w wiadomości e-mail, abyśmy mogli uwzględnić priorytet zapytania.

    2. Jak mogę uzyskać próbkę, aby sprawdzić jakość?

    3. Jaka jest Twoja firma MOQ?

    nasza firma nie ma MOQ. Przyjmujemy również niewielką ilość.

    4. Jaki jest twój czas dostawy?

    Jeśli nasza firma ma zapasy, wyślemy ci w ciągu jednego dnia po otrzymaniu opłaty.

    Jeśli korzystasz z marek klientów, przygotujemy materiały i masową produkcję w ciągu 3-5 dni.

    5. Czy Twoja firma może zaakceptować dostosowanie?

    Odp .: Witamy OEM i ODM

    6. Czy możesz wykonać dla nas projekt?
    Tak. Mamy profesjonalnego inżyniera z bogatym doświadczeniem w projektowaniu wiązek przewodów i kabli. Daj nam znać swoje pomysły, a my pomożemy zrealizować Twoje pomysły w idealne produkty. Nie ma znaczenia, czy nie masz kogoś do uzupełnienia plików. Podaj nam swoją szczegółową SPEC. produktów, a my wyślemy ci gotowy rysunek w celu potwierdzenia.

    7. Jakie są twoje warunki dostawy?
    Akceptujemy EXW, FOB, CIF itp. Możesz wybrać ten, który jest dla Ciebie najwygodniejszy lub najbardziej opłacalny.