Dom ProduktyAntena 4G LTE

Biały 4g Lte Modem Mifi Mobilny router Wi-Fi Hotspot Składana antena wewnętrzna

Biały 4g Lte Modem Mifi Mobilny router Wi-Fi Hotspot Składana antena wewnętrzna

    • White 4g Lte Modem Mifi Mobile Wifi Router Hotspot Folden Indoor Antenna
    • White 4g Lte Modem Mifi Mobile Wifi Router Hotspot Folden Indoor Antenna
    • White 4g Lte Modem Mifi Mobile Wifi Router Hotspot Folden Indoor Antenna
    • White 4g Lte Modem Mifi Mobile Wifi Router Hotspot Folden Indoor Antenna
  • White 4g Lte Modem Mifi Mobile Wifi Router Hotspot Folden Indoor Antenna

    Numer modelu: RY-LTE-172

    Zapłata:

    Minimalne zamówienie: 20
    Cena: USD0.88~5.88
    Kolor:: Biały Typ mocowania:: Osadzony, śruba, klej, magnes
    Aplikacji:: Wewnątrz i na zewnątrz Rodzaj kabla:: Nr
    Złącze:: SMA Typ:: bat, krążek, panel

    Biały 4g Modem Lte Mifi Mobilny router Wi-Fi Hotspot Składana antena wewnętrzna

    Parametry elektryczne:

    Antena

    Zakres częstotliwości

    698–2700 MHz

    Polaryzacja

    Liniowy

    Zdobyć

    5 dBi

    VSWR

    <1,5

    Impedancja

    50Ω

    Wymiar

    172 (mm)
    Mechaniczny

    Kabel

    Bez kabla

    Złącze

    FAKRA / SMA lub inne

    Materiał Radome

    ABS

    Metoda montażu

    Wkręt
    Środowiskowy

    temperatura robocza

    Poniżej 40 ℃ do 85 ℃

    Wilgotność względna

    Do 95%

    Wibracja

    10 Hz do 55 Hz przy amplitudzie 1,5 mm 2 godziny

    Przyjazny dla środowiska

    Zgodny z RoHS

    Szczegóły Produktu:

    Propozycje:

    1. Dostarczamy różne rodzaje anten 4G. Mogą być montowane za pomocą magnesu, śruby lub kleju. Możesz wybrać odpowiedni typ w zależności od pozycji montażu anteny.
    2. Możemy zaoferować dostosowanie zgodnie z indywidualnymi wymaganiami dotyczącymi anteny.
    3. Anteny dookólnej dla sieci komórkowej 4G nie można przykryć metalową płytką podczas pracy w przypadku zakłócenia odbieranych sygnałów.

    Nasza firma:

    1. RY Electronics ma ponad 10-letnie doświadczenie w projektowaniu i produkcji niestandardowych zestawów kabli i anten w dużych lub małych ilościach, w zależności od potrzeb.

    2. Nasze zakłady produkcyjne mogą zbudować prawie wiele rodzajów niestandardowych zespołów kabli (kabel LVDS / kabel płaski / kabel RF / wiązka przewodów), a także anteny GPS / WIFI / ISM / GSM / 3G / 4G i złącza RF.

    Nasze atuty:

    1. Kontrola jakości: większość produktów posiada certyfikat UL CE ROHS, certyfikat. ISO9001: 2008.

    2. Niskie MOQ: 5 sztuk / 10 sztuk / 20 sztuk / 50 sztuk, zależy od różnych pozycji.

    4. Jesteśmy dostępni z Alibaba Trade Assurance, będziesz cieszyć:
    • 100% ochrona jakości produktu
    • 100% ochrona przesyłki na czas
    • 100% ochrona płatności dla kwoty objętej ubezpieczeniem

    Podanie:

    1. Antena promieniuje i odbiera fale radiowe. Jednak to nie fale radiowe są wysyłane przez nadajnik do anteny przez podajnik. Antena odbiorcza nie może wysyłać fal radiowych bezpośrednio przez podajnik do odbiornika, który musi przejść proces konwersji energii. Następnie bierzemy sprzęt radiokomunikacyjny jako przykład do analizy procesu transmisji sygnału, a następnie wyjaśniliśmy funkcję konwersji energii anteny.

    2. Na końcu nadajnika modulowany prąd oscylacyjny wysokiej częstotliwości (energia) generowany przez nadajnik jest doprowadzany do anteny nadawczej przez urządzenie zasilające (urządzenie zasilające może transmitować falę prądową lub falę elektromagnetyczną bezpośrednio w zależności od częstotliwości i formy). Antena nadawcza przekształca prąd o wysokiej częstotliwości lub falę kierowaną (energię) w bezfalową falę elektromagnetyczną (energię) na obwód. Promieniowanie obwodowe (patrz rysunek 1); na końcu odbiorczym fale radiowe (energia) są przekształcane w prąd o wysokiej częstotliwości lub fale kierowane (energia) przez antenę odbiorczą i przesyłane do odbiornika za pośrednictwem urządzenia podającego. Z powyższego procesu wynika, że ​​antena jest nie tylko urządzeniem do emitowania i odbierania fal radiowych, ale także konwerterem energii i urządzeniem interfejsu między obwodem a przestrzenią.

    FAQ:

    1. Kiedy mogę?
    Zazwyczaj wyceniamy w ciągu 24 godzin od otrzymania zapytania. Jeśli bardzo pilnie potrzebujesz ceny, zadzwoń do nas lub napisz do nas w e-mailu, abyśmy rozpatrzyli priorytet zapytania.

    2. Jak mogę uzyskać próbkę, aby sprawdzić jakość?

    3. Jak długo mogę oczekiwać próbki?
    Po zapłaceniu opłaty za próbkę i potwierdzeniu losowania próbki próbki będą gotowe przez 3-5 dni. Próbki zostaną wysłane ekspresowo i dotrą w ciągu 3-5 dni. Możesz użyć własnego konta ekspresowego lub przedpłaty, jeśli nie masz konta.

    4. Co z czasem realizacji masowej produkcji?
    Szczerze mówiąc, zależy to od ilości zamówienia i sezonu, w którym składasz zamówienie. Czas realizacji MOQ wynosi około 10 do 15 dni. Ogólnie rzecz biorąc, wszystkie towary mogą dotrzeć na Twój adres w ciągu 4 tygodni.

    5. Jakie są twoje warunki dostawy?
    Akceptujemy EXW, FOB, CIF itp. Możesz wybrać ten, który jest dla Ciebie najwygodniejszy lub najbardziej opłacalny.