Dom ProduktyAntena 4G LTE

220mm Ostrze 4g Lte Wewnętrzna łatka Obrotowa antena Sma Złącze męskie

220mm Ostrze 4g Lte Wewnętrzna łatka Obrotowa antena Sma Złącze męskie

    • 220mm Blade 4g Lte Indoor Patch Swivel Antenna Sma Male Termination
    • 220mm Blade 4g Lte Indoor Patch Swivel Antenna Sma Male Termination
    • 220mm Blade 4g Lte Indoor Patch Swivel Antenna Sma Male Termination
    • 220mm Blade 4g Lte Indoor Patch Swivel Antenna Sma Male Termination
  • 220mm Blade 4g Lte Indoor Patch Swivel Antenna Sma Male Termination

    Numer modelu: RY-4g-220

    Zapłata:

    Minimalne zamówienie: 20
    Cena: USD0.88~5.88
    Kolor:: Czarny Typ mocowania:: Osadzony, śruba, klej, magnes
    Aplikacji:: Wewnątrz i na zewnątrz 404 Site www.puresilverjewellery.com is not served on this interface: Bez kabla
    Złącze:: SMA Typ:: bat, krążek, panel

    220mm Ostrze Nowa konstrukcja 4g Lte Wewnętrzna łatka Obrotowa antena Sma Męskie zakończenie

    4G to system komunikacji bezprzewodowej rozszerzony z 3G. Zarówno szybkość pobierania, jak i wysyłania zostały znacznie poprawione. Antena 4G służy do odbierania i przesyłania sygnałów GPS, a częstotliwość, którą obejmuje, obejmuje 698 MHz do 960 MHz / 1575,42 MHz / 1710 MHz do 2700 MHz. Zestaw tej anteny składa się z płytki drukowanej, obudowy, złącza i kabla.

    Parametry elektryczne:

    Częstotliwość środkowa 700–2690
    Zdobyć 5dBi
    VSWR <2,0
    Polaryzacja Pionowy
    Impedancja 50 Ω
    Maksymalna moc wejściowa 50 W.
    Informacje mechaniczne
    Złącze Złącze męskie RP SMA
    Rozmiar (mm) 220
    Informacje o środowisku
    Promieniowanie Dookólna
    temperatura robocza -40 ° C ~ + 60 ° C
    Temperatura przechowywania -20 ° C ~ + 40 ° C

    Szczegóły Produktu:

    Nasza firma:
    1. RY Electronics ma ponad 10-letnie doświadczenie w projektowaniu i produkcji niestandardowych zestawów kabli i anten w dużych lub małych ilościach, w zależności od potrzeb.
    2. Nasze zakłady produkcyjne mogą zbudować prawie wiele rodzajów niestandardowych zespołów kabli (kabel LVDS / kabel płaski / kabel RF / wiązka przewodów), a także anteny GPS / WIFI / ISM / GSM / 3G / 4G i złącza RF.
    Nasze atuty:
    1. Kontrola jakości: większość produktów posiada certyfikat UL CE ROHS, certyfikat. ISO9001: 2008.
    2. Niskie MOQ: 5 sztuk / 10 sztuk / 20 sztuk / 50 sztuk, zależy od różnych pozycji.
    4. Dobra obsługa posprzedażna: możemy zaoferować wsparcie techniczne lub zwrot w krótkim czasie.
    5. 1 rok gwarancji.
    6. Usługa OEM / ODM.
    7. Jesteśmy dostępni z Alibaba Trade Assurance, będziesz cieszyć:
    • 100% ochrona jakości produktu
    • 100% ochrona przesyłki na czas
    • 100% ochrona płatności dla kwoty objętej ubezpieczeniem

    FAQ:
    1. Kiedy mogę?
    Zazwyczaj wyceniamy w ciągu 24 godzin od otrzymania zapytania. Jeśli bardzo pilnie potrzebujesz ceny, zadzwoń do nas lub napisz do nas w e-mailu, abyśmy rozpatrzyli priorytet zapytania.
    2. Jak mogę uzyskać próbkę, aby sprawdzić jakość?

    3. Jak długo mogę oczekiwać próbki?
    Po zapłaceniu opłaty za próbkę i potwierdzeniu losowania próbki próbki będą gotowe przez 3-5 dni. Próbki zostaną wysłane ekspresowo i dotrą w ciągu 3-5 dni. Możesz użyć własnego konta ekspresowego lub przedpłaty, jeśli nie masz konta.
    4. Czy możesz wykonać dla nas projekt?
    Tak. Mamy profesjonalnego inżyniera z bogatym doświadczeniem w projektowaniu wiązek przewodów i kabli. Daj nam znać swoje pomysły, a my pomożemy zrealizować Twoje pomysły w idealne produkty. Nie ma znaczenia, czy nie masz kogoś do uzupełnienia plików. Podaj nam swoją szczegółową SPEC. produktów, a my wyślemy ci gotowy rysunek w celu potwierdzenia.
    5. Co z czasem realizacji masowej produkcji?
    Szczerze mówiąc, zależy to od ilości zamówienia i sezonu, w którym składasz zamówienie. Czas realizacji MOQ wynosi około 10 do 15 dni. Ogólnie rzecz biorąc, wszystkie towary mogą dotrzeć na Twój adres w ciągu 4 tygodni.
    6. Jakie są twoje warunki dostawy?
    Akceptujemy EXW, FOB, CIF itp. Możesz wybrać ten, który jest dla Ciebie najwygodniejszy lub najbardziej opłacalny.