Dom ProduktyAntena WiFi 2,4 Ghz

Antena kierunkowa radaru 8DBi z podstawą Magntic, wysokowydajnym złączem SMA

Antena kierunkowa radaru 8DBi z podstawą Magntic, wysokowydajnym złączem SMA

    • 8DBi Indoor Directional Radar Antenna With Magntic Base , High Performance SMA Connector
    • 8DBi Indoor Directional Radar Antenna With Magntic Base , High Performance SMA Connector
    • 8DBi Indoor Directional Radar Antenna With Magntic Base , High Performance SMA Connector
    • 8DBi Indoor Directional Radar Antenna With Magntic Base , High Performance SMA Connector
    • 8DBi Indoor Directional Radar Antenna With Magntic Base , High Performance SMA Connector
  • 8DBi Indoor Directional Radar Antenna With Magntic Base , High Performance SMA Connector

    Numer modelu: RY-2.4G-453586

    Zapłata:

    Minimalne zamówienie: 20SZT
    Cena: USD0.88~6.88
    Kolor: Czarny Typ mocowania: Wbudowany, śrubowy, samoprzylepny, magnetyczny
    aplikacji: Wewnątrz i na zewnątrz kabel: 1,13, RG174, RG58, LMR200
    Złącze: samiec itd. typu: bicz, krążek, panel
    Nazwa: 2.4GHZ antena WiFi Impedancja: 50ohm

    Wysokiej jakości złącze SMA wifi 8DBi 2.4GHZ Wewnętrzna radarowa antena kierunkowa z podstawą magntic

    (I) Przegląd produktu

    Częstotliwość (MHz): 2400-2500
    VSWR: ≤2,0
    Wzmocnienie (dBi): 8

    Stosunek F / B: ≥ 15dB
    Powrót straty (dBi): - 20,2
    Moc (W): 50
    Impedancja wejściowa (Ω): 50
    Złącze: MALE itp.
    Polaryzacja: pionowa

    Temperatura pracy -40 ° C - +85 ° C
    Produkty usdage: GSM, GPS, TV, wifi, antena krótkofalówki

    Prezentacje produktów:

    Nasza firma:
    1. RY Electronics ma ponad 10-letnie doświadczenie w projektowaniu i produkcji niestandardowych złożeń kabli i anten w dużych i małych ilościach w zależności od Twoich potrzeb.

    2. Nasze zakłady produkcyjne mogą zbudować tylko wiele rodzajów niestandardowego montażu kabli (kabel LVDS / kabel płaski / kabel RF / wiązka przewodów), a także anteny GPS / WIFI / ISM / GSM / 3G / 4G i złącza RF.

    Nasze atuty:
    1. Kontrola jakości: większość produktów posiada certyfikat UL CE ROHS. ISO9001: 2008.

    2. Niskie MOQ: 5 sztuk / 10 sztuk / 20 sztuk / 50 sztuk, w zależności od różnych przedmiotów.

    4. Dobry serwis posprzedażny: możemy zaoferować pomoc techniczną lub usługę zwrotu w krótkim czasie.

    5. Roczna gwarancja.

    6. Usługa OEM / ODM.

    7. Jesteśmy dostępni z Alibaba Trade Assurance, będziesz cieszyć się:
    • 100% ochrona jakości produktu
    • 100% ochrony przesyłki na czas
    • 100% ochrona płatności dla kwoty objętej ubezpieczeniem

    Podanie:

    1. Antena promieniuje i odbiera fale radiowe. Jednak to nie fale radiowe wysyłają nadajnik do anteny przez podajnik. Antena odbiorcza nie może wysyłać fal radiowych bezpośrednio przez podajnik do odbiornika, który musi przejść proces konwersji energii. Następnie wykorzystujemy sprzęt radiokomunikacyjny jako przykład do analizy procesu transmisji sygnału, a następnie wyjaśnimy funkcję konwersji energii anteny.

    2. Na końcu nadajnika modulowany prąd oscylujący wysokiej częstotliwości (energia) generowany przez nadajnik jest dostarczany do anteny nadawczej przez urządzenie zasilające (urządzenie podające może przesyłać falę prądową lub falę elektromagnetyczną bezpośrednio w zależności od częstotliwości i formy). Antena nadawcza przekształca prąd o wysokiej częstotliwości lub kierowaną falę (energię) w falę elektromagnetyczną (energię) bez fal radiowych na obwód. Promieniowanie obwodowe (patrz Figura 1); po stronie odbiorczej fale radiowe (energia) są przetwarzane na prąd wysokiej częstotliwości lub fale kierowane (energia) za pośrednictwem anteny odbiorczej i przesyłane do odbiornika za pośrednictwem urządzenia podającego. Z powyższego procesu można zauważyć, że antena jest nie tylko urządzeniem emitującym i odbierającym fale radiowe, ale także konwerterem energii i urządzeniem interfejsu między obwodem i przestrzenią.

    FAQ:
    1. Kiedy mogę?
    Zazwyczaj podajemy ofertę w ciągu 24 godzin od otrzymania zapytania. Jeśli masz bardzo pilną potrzebę uzyskania ceny, zadzwoń do nas lub poinformuj nas w wiadomości e-mail, abyśmy potraktowali priorytet Twojego zapytania.

    2. Jak mogę uzyskać próbkę, aby sprawdzić Twoją jakość?

    3. Jak długo mogę oczekiwać próbki?
    Po uiszczeniu opłaty za próbkę i potwierdzeniu, że rysunek się nawzajem, próbki będą gotowe przez 3-5 dni. Próbki zostaną wysłane do Ciebie za pomocą ekspresowej przesyłki w ciągu 3-5 dni. Możesz użyć swojego własnego konta ekspresowego lub dokonać przedpłaty, jeśli nie masz konta.

    4. Czy możesz zaprojektować dla nas?
    Tak. Posiadamy profesjonalnego inżyniera posiadającego bogate doświadczenie w projektowaniu wiązek przewodów i kabli. Po prostu daj nam znać swoje pomysły, a my pomożemy zrealizować Twoje pomysły w doskonałe produkty. Nie ma znaczenia, czy nie masz kogoś do uzupełnienia plików. Powiedz nam swoje szczegółowe SPEC. produktów, a my wyślemy ci gotowy rysunek do potwierdzenia.

    5. A co z czasem realizacji masowej produkcji?
    Szczerze mówiąc, zależy to od ilości zamówienia i sezonu, w którym złożyłeś zamówienie. Czas realizacji MOQ wynosi około 10 do 15 dni. Ogólnie rzecz biorąc, wszystkie towary mogą dotrzeć do Twojego adresu w ciągu 4 tygodni.

    6. Jakie są twoje warunki dostawy?
    Akceptujemy EXW, FOB, CIF itp. Możesz wybrać ten, który jest najbardziej wygodny lub najbardziej opłacalny dla Ciebie.

    Szczegóły kontaktu
    Zhangjiagang RY Electronic CO.,LTD

    Osoba kontaktowa: taohaiyan

    Tel: +8613962231480