Dom ProduktyAntena WiFi 2,4 Ghz

High Gain SMA Male RP 2.4G 5.8GHZ Indoor WIFI Antena Dual Band 5db Rubber

High Gain SMA Male RP 2.4G 5.8GHZ Indoor WIFI Antena Dual Band 5db Rubber

    • High Gain SMA Male RP 2.4G 5.8GHZ Indoor WIFI Antenna Dual Band 5db Rubber
    • High Gain SMA Male RP 2.4G 5.8GHZ Indoor WIFI Antenna Dual Band 5db Rubber
    • High Gain SMA Male RP 2.4G 5.8GHZ Indoor WIFI Antenna Dual Band 5db Rubber
    • High Gain SMA Male RP 2.4G 5.8GHZ Indoor WIFI Antenna Dual Band 5db Rubber
  • High Gain SMA Male RP 2.4G 5.8GHZ Indoor WIFI Antenna Dual Band 5db Rubber

    Numer modelu: RY-654696785

    Zapłata:

    Minimalne zamówienie: 20SZT
    Cena: USD0.88~6.88
    Kolor: Biały Typ mocowania: Wbudowany, śrubowy, samoprzylepny, magnetyczny
    aplikacji: Wewnątrz i na zewnątrz Długość: 180mm
    Złącze: sma mężczyzna RP typu: bicz, krążek, panel
    Impedancja: 50ohm VSWR: 1.5

    High gain SMA męski RP 2.4G 5.8GHZ wifi dual band 5db z gumową anteną bezprzewodową

    klucz Specyfikacja:

    Zakres częstotliwości (MHz) 2400 ~ 2500 MHz
    Impendancja wejściowa (Ω) 50
    VSWR ≤1,5
    Wzmocnienie (dBi) 4 / 5dBi
    Stosunek F / B ≥ 15dB
    Pozioma szerokość belki 60 ° -90 °
    Pionowa szerokość belki 70 ° -70 °
    Typ polaryzacji Pionowy
    Moc mocy (w) 50
    antena
    Złącze SMA / niestandardowe
    Długość anteny 180 mm
    Znamionowa prędkość wiatru 210 km / h
    temperatura robocza -40 ° C do + 80 ° C
    Materiał radialny Zabezpieczony przed promieniowaniem UV ABS
    Temperatura przechowywania -65 ° C do + 85 ° C

    Programy produktowe:

    Nasza firma:

    1. RY Electronics ma ponad 10-letnie doświadczenie w projektowaniu i produkcji niestandardowych złożeń kabli i anten w dużych i małych ilościach w zależności od Twoich potrzeb.

    2. Nasze zakłady produkcyjne mogą zbudować tylko wiele rodzajów niestandardowego montażu kabli (kabel LVDS / kabel płaski / kabel RF / wiązka przewodów), a także anteny GPS / WIFI / ISM / GSM / 3G / 4G i złącza RF.

    Nasze atuty:

    1. Kontrola jakości: większość produktów posiada certyfikat UL CE ROHS. ISO9001: 2008.

    2. Szybki czas dostawy: 2 ~ 15 dni, dostawa na czas.

    4. Dobry serwis posprzedażny: możemy zaoferować pomoc techniczną lub usługę zwrotu w krótkim czasie.

    5. Jesteśmy dostępni z Alibaba Trade Assurance, będziesz cieszyć się:
    • 100% ochrona jakości produktu
    • 100% ochrona płatności dla kwoty objętej ubezpieczeniem

    • 100% ochrony przesyłki na czas

    Podanie:

    1. Antena promieniuje i odbiera fale radiowe. Jednak to nie fale radiowe wysyłają nadajnik do anteny przez podajnik. Antena odbiorcza nie może wysyłać fal radiowych bezpośrednio przez podajnik do odbiornika, który musi przejść proces konwersji energii. Następnie wykorzystujemy sprzęt radiokomunikacyjny jako przykład do analizy procesu transmisji sygnału, a następnie wyjaśnimy funkcję konwersji energii anteny.

    2. Na końcu nadajnika modulowany prąd oscylujący wysokiej częstotliwości (energia) generowany przez nadajnik jest dostarczany do anteny nadawczej przez urządzenie zasilające (urządzenie podające może przesyłać falę prądową lub falę elektromagnetyczną bezpośrednio w zależności od częstotliwości i formy). Antena nadawcza przekształca prąd o wysokiej częstotliwości lub kierowaną falę (energię) w falę elektromagnetyczną (energię) bez fal radiowych na obwód. Promieniowanie obwodowe (patrz Figura 1); po stronie odbiorczej fale radiowe (energia) są przetwarzane na prąd wysokiej częstotliwości lub fale kierowane (energia) za pośrednictwem anteny odbiorczej i przesyłane do odbiornika za pośrednictwem urządzenia podającego. Z powyższego procesu można zauważyć, że antena jest nie tylko urządzeniem emitującym i odbierającym fale radiowe, ale także konwerterem energii i urządzeniem interfejsu między obwodem i przestrzenią.

    FAQ:

    1. Kiedy mogę?
    Zazwyczaj podajemy ofertę w ciągu 24 godzin od otrzymania zapytania. Jeśli masz bardzo pilną potrzebę uzyskania ceny, zadzwoń do nas lub poinformuj nas w wiadomości e-mail, abyśmy potraktowali priorytet Twojego zapytania.

    2. Jak mogę uzyskać próbkę, aby sprawdzić Twoją jakość?

    3. Jak długo mogę oczekiwać próbki?
    Po uiszczeniu opłaty za próbkę i potwierdzeniu, że rysunek się nawzajem, próbki będą gotowe przez 3-5 dni. Próbki zostaną wysłane do Ciebie za pomocą ekspresowej przesyłki w ciągu 3-5 dni. Możesz użyć swojego własnego konta ekspresowego lub dokonać przedpłaty, jeśli nie masz konta.

    4. Czy możesz zaprojektować dla nas?
    Tak. Posiadamy profesjonalnego inżyniera posiadającego bogate doświadczenie w projektowaniu wiązek przewodów i kabli. Po prostu daj nam znać swoje pomysły, a my pomożemy zrealizować Twoje pomysły w doskonałe produkty. Nie ma znaczenia, czy nie masz kogoś do uzupełnienia plików. Powiedz nam swoje szczegółowe SPEC. produktów, a my wyślemy ci gotowy rysunek do potwierdzenia.

    5. Jakie są twoje warunki dostawy?
    Akceptujemy EXW, FOB, CIF itp.

    Szczegóły kontaktu
    Zhangjiagang RY Electronic CO.,LTD

    Osoba kontaktowa: taohaiyan

    Tel: +8613962231480