Dom ProduktyDwuzakresowa antena Wi-Fi

5 Ghz Antena Wifi IP67 Zewnętrzna Antena Omni Directiona Guma Kaczka Bita Czarna Z N Męskim

5 Ghz Antena Wifi IP67 Zewnętrzna Antena Omni Directiona Guma Kaczka Bita Czarna Z N Męskim

    • 5 Ghz IP67 External Wifi Antenna Omni Directiona Antenna Rubber Duck Whip Black With N Male
    • 5 Ghz IP67 External Wifi Antenna Omni Directiona Antenna Rubber Duck Whip Black With N Male
  • 5 Ghz IP67 External Wifi Antenna Omni Directiona Antenna Rubber Duck Whip Black With N Male

    Numer modelu: RY-WIFI-645367

    Zapłata:

    Minimalne zamówienie: 20
    Cena: USD2.88~8.88
    Kolor:: Szary Typ mocowania:: Wbudowany, śrubowy, samoprzylepny, magnetyczny
    Aplikacji:: Wewnątrz i na zewnątrz Zdobyć:: 5dBi
    Złącze:: N męski Typ:: bicz, krążek, panel

    wifi 5ghz IP67 zewnętrzna antena omni-directiona Gumowy bat kaczkowaty czarny z N męskim

    Kluczowa specyfikacja:

    Specyfikacja elektryczna

    Zakres częstotliwości

    5,1-5,8 GHz

    Zdobyć

    5dBi

    VSWR

    ≤1,5

    Typ polaryzacji

    Pionowy

    Bliskość

    50Ω

    Maksymalna moc wejściowa

    50 w

    temperatura robocza

    -40 ℃ do + 65 ℃

    Temperatura przechowywania

    -40 ℃ do + 80 ℃

    Specyfikacje mechaniczne

    Kolor radia

    czarny

    Wysokość anteny (mm)

    185 mm

    Waga:

    70g

    Rodzaj kabla

    Kabel RG178, opcjonalnie

    Długość kabla

    1,5 m, opcjonalnie

    Typ złącza

    N Mężczyzna

    Charakterystyka promieniowania

    omni directiona l

    Szczegóły Produktu:

    Nasza firma:

    1. RY Electronics ma ponad 10-letnie doświadczenie w projektowaniu i produkcji niestandardowych złożeń kabli i anten w dużych lub małych ilościach w zależności od Twoich potrzeb.

    2. Nasze zakłady produkcyjne mogą zbudować tylko wiele rodzajów niestandardowego zestawu kabli (kabel LVDS / kabel płaski / kabel RF / wiązka przewodów), a także anteny GPS / WIFI / ISM / GSM / 3G / 4G i złącza RF.

    Nasze atuty:

    1. Kontrola jakości: większość produktów posiada certyfikat UL CE ROHS. ISO9001: 2008.

    2. Niskie MOQ: 5 sztuk / 10 sztuk / 20 sztuk / 50 sztuk, w zależności od różnych przedmiotów.

    3. Dobry serwis posprzedażny: możemy zaoferować pomoc techniczną lub usługę zwrotu w krótkim czasie.

    4. Roczna gwarancja.

    5. Usługa OEM / ODM.

    6. Jesteśmy dostępni z Alibaba Trade Assurance, będziesz cieszyć się:
    • 100% ochrony przesyłki na czas
    • 100% ochrona płatności dla kwoty objętej ubezpieczeniem

    Podanie:

    1. Antena promieniuje i odbiera fale radiowe. Jednak to nie fale radiowe wysyłają nadajnik do anteny przez podajnik. Antena odbiorcza nie może wysyłać fal radiowych bezpośrednio przez podajnik do odbiornika, który musi przejść proces konwersji energii. Następnie wykorzystujemy urządzenia radiokomunikacyjne jako przykład do analizy procesu transmisji sygnału, a następnie wyjaśnimy funkcję konwersji energii anteny.

    2. Na końcu nadajnika modulowany prąd oscylujący wysokiej częstotliwości (energia) generowany przez nadajnik jest dostarczany do anteny nadawczej przez urządzenie zasilające (urządzenie podające może przesyłać falę prądową lub falę elektromagnetyczną bezpośrednio w zależności od częstotliwości i formy). Antena nadawcza przekształca prąd o wysokiej częstotliwości lub kierowaną falę (energię) w falę elektromagnetyczną (energię) bez fal radiowych na obwód. Promieniowanie obwodowe (patrz Figura 1); po stronie odbiorczej fale radiowe (energia) są przekształcane na prąd o wysokiej częstotliwości lub kierowane (energia) za pośrednictwem anteny odbiorczej i przesyłane do odbiornika za pośrednictwem urządzenia podającego. Z powyższego procesu można zauważyć, że antena jest nie tylko urządzeniem do emitowania i odbierania fal radiowych, ale także konwerterem energii i urządzeniem interfejsu między obwodem i przestrzenią.

    FAQ:

    1. Kiedy mogę?
    Zazwyczaj podajemy ofertę w ciągu 24 godzin od otrzymania zapytania. Jeśli masz bardzo pilną potrzebę uzyskania ceny, zadzwoń do nas lub powiedz nam w wiadomości e-mail, abyśmy potraktowali priorytet Twojego zapytania.

    2. Jak mogę uzyskać próbkę, aby sprawdzić Twoją jakość?

    3. Jak długo mogę oczekiwać próbki?
    Po uiszczeniu opłaty za próbkę i potwierdzeniu losowania próbek próbki będą gotowe przez 3-5 dni. Próbki zostaną wysłane do Ciebie za pośrednictwem ekspresowego i przybędzie w ciągu 3-5 dni. Możesz użyć własnego konta ekspresowego lub dokonać przedpłaty, jeśli nie masz konta.

    4. Jakie są twoje warunki dostawy?
    Akceptujemy EXW, FOB, CIF itp. Możesz wybrać ten, który jest najbardziej wygodny lub najbardziej opłacalny dla Ciebie.