Dom ProduktyAntena GPS GlONASS

Anti-Jamming Odrzucenie anteny GPS Silne, odporne na działanie światła typu Z N Kobieta

Anti-Jamming Odrzucenie anteny GPS Silne, odporne na działanie światła typu Z N Kobieta

    • Anti - Jamming GPS  Antenna rejection Strong Lightningproof Type With N Female
    • Anti - Jamming GPS  Antenna rejection Strong Lightningproof Type With N Female
    • Anti - Jamming GPS  Antenna rejection Strong Lightningproof Type With N Female
    • Anti - Jamming GPS  Antenna rejection Strong Lightningproof Type With N Female
    • Anti - Jamming GPS  Antenna rejection Strong Lightningproof Type With N Female
  • Anti - Jamming GPS  Antenna rejection Strong Lightningproof Type With N Female

    Numer modelu: RY-gps-526947

    Zapłata:

    Minimalne zamówienie: 20
    Cena: USD6.00~812.00
    Kolor:: Czarny Typ mocowania:: Wbudowany, śrubowy, samoprzylepny, magnetyczny
    Aplikacji:: Wewnątrz i na zewnątrz Rodzaj kabla:: Bez kabla
    Złącze:: N żeński Typ:: bicz, krążek, panel

    1577,42 mhz szeroka poza zespołem tłumienia przeciwzakłóceniowa silna antena typu lightningproof gps

    Parametry elektryczne:

    1.1.1 Antena GPS
    Zakres częstotliwości [MHz] 1555,42 ± 5
    Zysk [dBi] 38 ± 2 (LNA w zestawie)
    Polikalizacja prawa Circula ręki
    Stosunek osi [dB] ≤5
    Szerokość wiązki 3dB (°) 110 ± 10
    Proporcja przód-tył [dB] ≥ 7,4
    Napięcie DC [V] 4 ~ 6
    Prąd DC [mA] ≤45
    Złącze N (F)
    1.1.2 Specyfikacje LNA
    Zakres częstotliwości [MHz] 1555,42 ± 1,023
    Zysk [dBi] 34 ± 2
    Płaskość w szerokości pasma (dB) ≤1 (1555,42 ± 1,023 MHz)
    ≤2 (1555,42 ± 5 MHz)
    Hałas Rysunek [dB] ≤1,9
    Odrzucanie poza pasmem (dBC)> 12 (1575 ± 30MHz)
    > 35 (1575 ± 50MHz)
    > 70 (1575 ± 100 MHz)
    VSWR S11 ≤2,0dB (import); S22 ²2,5dB (eksport)
    Napięcie DC [V] 4 ~ 6
    Prąd DC [mA] ≤45
    1dB kropka eksportu ≥0
    Wydajność przeciwprzepięciowa: zgodnie z GB / T 17626.5-1999, idt IEC 61000-4-5: 1995 Standard

    1.2 Specyfikacje mechaniczne
    Materiał radialny ASA
    Rozmiar [mm] φ96 × 112
    Weighe [Kg] 0. 2
    Temperatura pracy [℃] -40 ~ + 85
    Zmień temperaturę [℃] -55 ~ + 85
    Wilgotność podczas pracy [%] 95
    Prędkość wiatru podczas pracy [Km / h] 140
    Znamionowa prędkość wiatru [Km / h] 200

    1.3 Proces instalacji anteny

    3.1 Otwórz opakowanie i wyjmij antenę i śrubę ustalającą.
    3.2 Umieść główny korpus anteny na płycie wspornika montażowego i wyceluj w cztery otwory montażowe.
    3.3 Cztery śruby M4 z podkładkami sprężystymi i podkładkami płaskimi są dokręcane poprzez cztery otwory montażowe płyty montażowej.
    3.4 Wszystkie śruby i nakrętki należy dokręcić całkowicie i owinąć taśmę wodoodporną.
    3.5 Zamocuj kabel do słupka montażowego za pomocą listwy kablowej

    1.4 Uwaga
    4.1 Nie instaluj anteny, gdy jest mokra, deszczowa lub wietrzna.
    4.2 Nie instaluj anteny w pobliżu linii energetycznych.
    4.3 Wszystkie śruby i nakrętki należy dokręcić całkowicie.

    Szczegóły Produktu:

    Rozmiar:

    Pobierz rysunek tutaj:

    Nasza firma:
    1. RY Electronics ma ponad 10-letnie doświadczenie w projektowaniu i produkcji niestandardowych złożeń kabli i anten w dużych lub małych ilościach w zależności od Twoich potrzeb.

    2. Nasze zakłady produkcyjne mogą zbudować tylko wiele rodzajów niestandardowego zestawu kabli (kabel LVDS / kabel płaski / kabel RF / wiązka przewodów), a także anteny GPS / WIFI / ISM / GSM / 3G / 4G i złącza RF.

    Nasze atuty:
    1. Kontrola jakości: większość produktów posiada certyfikat UL CE ROHS. ISO9001: 2008.

    2. Niskie MOQ: 5 sztuk / 10 sztuk / 20 sztuk / 50 sztuk, w zależności od różnych przedmiotów.

    4. Roczna gwarancja.

    5. Usługa OEM / ODM.

    6. Jesteśmy dostępni z Alibaba Trade Assurance, będziesz cieszyć się:
    • 100% ochrona jakości produktu
    • 100% ochrony przesyłki na czas
    • 100% ochrona płatności dla kwoty objętej ubezpieczeniem

    Aplikacja anteny:

    1. Antena promieniuje i odbiera fale radiowe. Jednak to nie fale radiowe wysyłają nadajnik do anteny przez podajnik. Antena odbiorcza nie może wysyłać fal radiowych bezpośrednio przez podajnik do odbiornika, który musi przejść proces konwersji energii. Następnie wykorzystujemy urządzenia radiokomunikacyjne jako przykład do analizy procesu transmisji sygnału, a następnie wyjaśnimy funkcję konwersji energii anteny.

    2. Na końcu nadajnika modulowany prąd oscylujący wysokiej częstotliwości (energia) generowany przez nadajnik jest dostarczany do anteny nadawczej przez urządzenie zasilające (urządzenie podające może przesyłać falę prądową lub falę elektromagnetyczną bezpośrednio w zależności od częstotliwości i formy). Antena nadawcza przekształca prąd o wysokiej częstotliwości lub kierowaną falę (energię) w falę elektromagnetyczną (energię) bez fal radiowych na obwód. Promieniowanie obwodowe (patrz Figura 1); po stronie odbiorczej fale radiowe (energia) są przekształcane na prąd o wysokiej częstotliwości lub kierowane (energia) za pośrednictwem anteny odbiorczej i przesyłane do odbiornika za pośrednictwem urządzenia podającego. Z powyższego procesu można zauważyć, że antena jest nie tylko urządzeniem do emitowania i odbierania fal radiowych, ale także konwerterem energii i urządzeniem interfejsu między obwodem i przestrzenią.

    FAQ:
    1. Kiedy mogę?
    Zazwyczaj podajemy ofertę w ciągu 24 godzin od otrzymania zapytania. Jeśli masz bardzo pilną potrzebę uzyskania ceny, zadzwoń do nas lub powiedz nam w wiadomości e-mail, abyśmy potraktowali priorytet Twojego zapytania.

    2. Jak mogę uzyskać próbkę, aby sprawdzić Twoją jakość?

    3. Jak długo mogę oczekiwać próbki?
    Po uiszczeniu opłaty za próbkę i potwierdzeniu losowania próbek próbki będą gotowe przez 3-5 dni. Próbki zostaną wysłane do Ciebie za pośrednictwem ekspresowego i przybędzie w ciągu 3-5 dni. Możesz użyć własnego konta ekspresowego lub dokonać przedpłaty, jeśli nie masz konta.

    4. Czy możesz zaprojektować dla nas?
    Tak. Posiadamy profesjonalnego inżyniera posiadającego bogate doświadczenie w projektowaniu wiązek przewodów i kabli. Po prostu daj nam znać swoje pomysły, a my pomożemy zrealizować Twoje pomysły w doskonałe produkty. Nie ma znaczenia, czy nie masz kogoś do uzupełnienia plików. Powiedz nam swoje szczegółowe SPEC. produktów, a my wyślemy ci gotowy rysunek do potwierdzenia.

    5. Jakie są twoje warunki dostawy?
    Akceptujemy EXW, FOB, CIF itp. Możesz wybrać ten, który jest najbardziej wygodny lub najbardziej opłacalny dla Ciebie.