Dom ProduktyAntena 4G LTE

WIFI GPS 2 * LTE Combo Antena 4G LTE Złącze SMA UHF Dostępne

WIFI GPS 2 * LTE Combo Antena 4G LTE Złącze SMA UHF Dostępne

    • WIFI GPS 2*LTE Combo 4G LTE Antenna SMA UHF Male Connector Available
    • WIFI GPS 2*LTE Combo 4G LTE Antenna SMA UHF Male Connector Available
  • WIFI GPS 2*LTE Combo 4G LTE Antenna SMA UHF Male Connector Available

    Numer modelu: RY-5738986993

    Zapłata:

    Minimalne zamówienie: 20
    Cena: USD0.88~8.88
    Kolor:: Czarny || Wbudowany, śrubowy, klejowy, magnetyczny
    Aplikacji:: Wewnątrz i na zewnątrz Rodzaj kabla:: RG174
    Złącze:: SMA Typ:: bat, krążek, panel

    wifi gps 2 * lte combo śruba kwadratowa z kablem i męskim złączem sma uhf

    Specyfikacja klucza:

    (1) Antena dielektryczna GPS
    Częstotliwość środkowa (MHz): 1575,42
    VSWR: 1,5: 1
    Przepustowość (MHz): ± 5
    Impedancja (Ω): 50
    Peak Gain > 3dBi Na podstawie płaszczyzny uziemienia 7 cm × 7 cm
    Zakres wzmocnienia > -4dBi przy –90 ° < 0 < + 90 ° (ponad 75% objętości)
    Polaryzacja: RHCP

    (2) 2 * antena LTE
    Częstotliwość środkowa (MHz): 698-960 / 1710-2170 / 2500-2700
    VSWR: 2,0: 1
    Impedancja (Ω): 50
    Typowy zysk: 2dBi +/- 1dBi przy 850MHz; 2 dBi +/- 1 dBi przy 900 MHz
    1dBi +/- 1dBi @ 1800MHz; 1dBi +/- 1dBi @ 1900MHz :: 2dBi +/- 1dBi @ 2100MHz
    3dBi +/- 1dBi @ 2600MHz

    Moc (W): 50

    Polaryzacja: pionowa

    (3) Wifi Antena 2.4 ghz
    Częstotliwość (MHz): 2400-2500
    VSWR ≤1,5
    Zysk (dBi): 2.15
    Impedancja (Ω): 50
    Moc (W): 50
    Polaryzacja: pionowa

    (4) LNA / filtr do GPS
    Wzmocnienie LNA (bez kabla): typowe 28 dBi
    Liczba szumów (dB): 1,5
    Filtrowanie tłumienia pasma (f0 = 1575,42 MHz)
    7 dB min f0 +/- 20 MHz;
    20dB Min f0 +/- 50MHz;
    30dB Min f0 +/- 100MHz
    VSWR < 2,0
    Napięcie DC (V): 2,7 / 3,0 / 3,3 / 5,0 / 3,0 do 5,0 itd.
    Prąd DC (mA): 11 Max

    (5) Mechaniczne
    Waga (gram) < 300
    Rozmiar (mm): 107 × 86 x 17.5
    Kabel GPS (m): RG174 2 itd.
    LTE (m): 2 * RG174 2 itd.
    Wifi (m): RG174 2 itd.
    Złącze GPS: męski SMA itp.
    LTE: 2 * męski SMA itp.
    Wifi: SMA rp mężczyzna itp.
    Montaż: Śruba (otwór / dach)
    Obudowa: Czarny

    (6) Środowisko
    Temp. Pracy: -40 ℃ ~ + 85 ℃
    Temperatura przechowywania: -45 ℃ ~ + 100 ℃
    Vibration: Sine sweep 1g (0-p) 10 ~ 50 ~ 10Hz każda oś
    Wilgotność: Wilgotność 95% ~ 100% RH
    Odporny na warunki atmosferyczne: 100% wodoodporny

    Szczegóły Produktu:

    Pobierz rysunek tutaj:

    RY-GPS 2 LTE WIFI-01.pdf

    Nasza firma:

    1. RY Electronics ma ponad 10 lat doświadczenia w projektowaniu i produkcji niestandardowych zespołów kabli i anten w dużych lub małych ilościach, w zależności od potrzeb.

    2. Nasze zakłady produkcyjne mogą zbudować prawie wiele typów niestandardowych kabli (kabel LVDS / kabel płaski / kabel RF / wiązka przewodów), a także antena GPS / WIFI / ISM / GSM / 3G / 4G i złącza RF.

    Nasze atuty:

    1. Kontrola jakości: większość produktów posiada UL CE ROHS, certyfikat. ISO9001: 2008.

    2. Niski MOQ: 5szt / 10szt / 20szt / 50szt, zależy od różnych przedmiotów.

    4. Dobra obsługa posprzedażna: możemy zaoferować wsparcie techniczne lub usługę zwrotu w krótkim czasie.

    5. Roczna gwarancja.

    6. Usługa OEM / ODM.

    7. Jesteśmy dostępni z Alibaba Trade Assurance, będziesz cieszyć się:
    • 100% ochrona jakości produktu
    • 100% na czas ochrony przesyłki
    • 100% ochrona płatności dla pokrytej kwoty

    Podanie:

    1. Antena promieniuje i odbiera fale radiowe. Jednak to nie fale radiowe, które nadajnik wysyła do anteny przez podajnik. Antena odbiorcza nie może wysyłać fal radiowych bezpośrednio przez podajnik do odbiornika, który musi przejść przez proces konwersji energii. Następnie bierzemy sprzęt łączności radiowej jako przykład do analizy procesu transmisji sygnału, a następnie wyjaśniamy funkcję konwersji energii anteny.

    2. Po stronie nadajnika modulowany prąd oscylacyjny wysokiej częstotliwości (energia) generowany przez nadajnik jest doprowadzany do anteny nadawczej przez urządzenie podające (urządzenie podające może przekazywać falę prądu lub falę elektromagnetyczną bezpośrednio w zależności od częstotliwości i formy). Antena nadawcza przekształca prąd o wysokiej częstotliwości lub falę kierowaną (energię) na falę elektromagnetyczną pozbawioną fal radiowych (energię) na obwód. Promieniowanie obwodowe (patrz rysunek 1); po stronie odbiorczej fale radiowe (energia) są przekształcane na prąd o wysokiej częstotliwości lub fale kierowane (energia) przez antenę odbiorczą i przesyłane do odbiornika za pośrednictwem urządzenia podającego. Z powyższego procesu wynika, że ​​antena jest nie tylko urządzeniem do promieniowania i odbierania fal radiowych, ale także konwerterem energii i urządzeniem interfejsu między obwodem a przestrzenią.

    FAQ:

    1. Kiedy mogę?
    Zazwyczaj cytujemy w ciągu 24 godzin od otrzymania zapytania. Jeśli masz pilną potrzebę uzyskania ceny, zadzwoń do nas lub podaj nam swój adres e-mail, abyśmy mogli rozważyć priorytet Twojego zapytania.

    2. Jak mogę pobrać próbkę, aby sprawdzić jakość?
    Po potwierdzeniu ceny możesz zażądać próbek, aby sprawdzić naszą jakość.

    3. Jak długo mogę oczekiwać pobrania próbki?
    Po zapłaceniu za próbkę i potwierdzeniu rysunku ze sobą próbki będą gotowe na 3-5 dni. Próbki zostaną wysłane do Ciebie za pośrednictwem ekspresu i dotrą w ciągu 3-5 dni. Możesz użyć własnego konta ekspresowego lub przedpłacić nas, jeśli nie masz konta.

    4. Czy możesz zrobić dla nas projekt?
    Tak. Mamy profesjonalnego inżyniera z bogatym doświadczeniem w projektowaniu wiązek przewodów i montażu kabli. Po prostu daj nam znać swoje pomysły, a pomożemy w zrealizowaniu Twoich pomysłów w doskonałe produkty. Nie ma znaczenia, czy nie masz kogoś do wypełnienia plików. Podaj nam swój detal SPEC. produktów, a my wyślemy Ci gotowy rysunek w celu potwierdzenia.

    5. A co z czasem realizacji masowej produkcji?
    Szczerze mówiąc, zależy to od ilości zamówienia i sezonu składania zamówienia. Czas realizacji MOQ wynosi około 10 do 15 dni. Ogólnie rzecz biorąc, wszystkie towary można dotrzeć na adres w ciągu 4 tygodni.

    6. Jakie są twoje warunki dostawy?
    Akceptujemy EXW, FOB, CIF itp. Możesz wybrać ten, który jest najbardziej wygodny lub najbardziej opłacalny dla Ciebie.