Dom Produkty433 MHZ Antena

Złącze antenowe przeciwwybuchowe Omni Black 433 MHZ jest dostępne

Złącze antenowe przeciwwybuchowe Omni Black 433 MHZ jest dostępne

    • Explosion Omni Black 433 MHZ Antenna Right Angle Connector Available
    • Explosion Omni Black 433 MHZ Antenna Right Angle Connector Available
    • Explosion Omni Black 433 MHZ Antenna Right Angle Connector Available
    • Explosion Omni Black 433 MHZ Antenna Right Angle Connector Available
  • Explosion Omni Black 433 MHZ Antenna Right Angle Connector Available

    Numer modelu: RY-433mhz-3568954

    Zapłata:

    Minimalne zamówienie: 20SZT
    Cena: USD0.88~5.88
    Kolor:: Czarny Częstotliwość:: 433MHz
    VSWR:: 1.5 Rodzaj kabla:: RG174
    Złącze:: MęŜczyzna SMA itp Typ:: bicz, krążek, panel

    Zewnętrzna wodoodporna antena wybuchowa omni 433Mhz Antena ze złączem kątowym

    Funkcje:

    • Uzupełniony, elastyczny bicz
    • Różne opcje złącz
    • Dostrojony do określonej częstotliwości
    • Helical rany
    • Zgodny z RoHS
    • Solidny wykonawca w konkurencyjnej cenie

    Dane techniczne:

    Częstotliwość (MHz): 433

    VSWR ≤ 1,5

    Wzmocnienie (dBi): 5

    Maksymalna moc wejściowa (W): 50

    Impedancja wejściowa (Ω): 50

    Polaryzacja: pionowa

    Złącze: SMA Male ...

    Element promieniujący: bicz

    Wymiary: Φ30 × 80

    Metoda montażu: Bezpośrednie połączenie

    Obudowa: gumowa, czarna

    Temperatura przechowywania: -30 ℃ do + 75 ℃

    Temperatura pracy: -30 ℃ do + 75 ℃

    Kategoria Gumowe anteny
    Model RY-433mhz-3568954
    Zakres częstotliwości-MHz 433
    Gain-dBi 5
    VSWR ≤1,5
    Impedancja nominalna-Ω 50
    Polaryzacja Pionowy
    Maksymalna moc-W 50
    Wymiary-mm Φ30 × 80
    Złącze Złącze SMA

    Produktu pokazuje:

    Pobierz rysunek tutaj:

    RY-433-13.pdf

    Nasza firma:
    1. RY Electronics ma ponad 10-letnie doświadczenie w projektowaniu i produkcji niestandardowych złożeń kabli i anten w dużych lub małych ilościach w zależności od Twoich potrzeb.

    2. Nasze zakłady produkcyjne mogą zbudować tylko wiele rodzajów niestandardowego zestawu kabli (kabel LVDS / kabel płaski / kabel RF / wiązka przewodów), a także anteny GPS / WIFI / ISM / GSM / 3G / 4G i złącza RF.

    Nasze atuty:
    1. Kontrola jakości: większość produktów posiada certyfikat UL CE ROHS. ISO9001: 2008.

    2. Niskie MOQ: 5 sztuk / 10 sztuk / 20 sztuk / 50 sztuk, w zależności od różnych przedmiotów.

    4. Dobry serwis posprzedażny: możemy zaoferować pomoc techniczną lub usługę zwrotu w krótkim czasie.

    5. Roczna gwarancja.

    6. Jesteśmy dostępni z Alibaba Trade Assurance, będziesz cieszyć się:
    • 100% ochrona jakości produktu
    • 100% ochrony przesyłki na czas
    • 100% ochrona płatności dla kwoty objętej ubezpieczeniem

    Podanie:

    Antena promieniuje i odbiera fale radiowe. Jednak to nie fale radiowe wysyłają nadajnik do anteny przez podajnik. Antena odbiorcza nie może wysyłać fal radiowych bezpośrednio przez podajnik do odbiornika, który musi przejść proces konwersji energii. Następnie wykorzystujemy urządzenia radiokomunikacyjne jako przykład do analizy procesu transmisji sygnału, a następnie wyjaśnimy funkcję konwersji energii anteny.

    FAQ:
    1. Kiedy mogę?
    Zazwyczaj podajemy ofertę w ciągu 24 godzin od otrzymania zapytania.

    2. Jak mogę uzyskać próbkę, aby sprawdzić Twoją jakość?

    3. Jaki jest twój czas dostawy?

    Jeśli nasza firma ma zapasy, prześle ci w ciągu jednego dnia po otrzymaniu opłaty.

    Jeśli używasz marek klientów, weźmiemy 3-5 dni na przygotowanie materiałów i masową produkcję.

    4. Czy możesz zaprojektować dla nas?
    Tak. Posiadamy profesjonalnego inżyniera posiadającego bogate doświadczenie w projektowaniu wiązek przewodów i kabli. Po prostu daj nam znać swoje pomysły, a my pomożemy zrealizować Twoje pomysły w doskonałe produkty. Nie ma znaczenia, czy nie masz kogoś do uzupełnienia plików. Powiedz nam swoje szczegółowe SPEC. produktów, a my wyślemy ci gotowy rysunek do potwierdzenia.

    5. A co z czasem realizacji masowej produkcji?
    Szczerze mówiąc, zależy to od ilości zamówienia i sezonu, w którym złożyłeś zamówienie. Czas realizacji MOQ wynosi około 10 do 15 dni. Ogólnie rzecz biorąc, wszystkie towary mogą dotrzeć do Twojego adresu w ciągu 4 tygodni.

    6. Jakie są twoje warunki dostawy?
    Akceptujemy EXW, FOB, CIF itp. Możesz wybrać ten, który jest najbardziej wygodny lub najbardziej opłacalny dla Ciebie.